26 sep. 2008




Ikväll spelar Nationalteatern på Style, och jag är inte glad över att de ha åldersgräns där..
Jag var iaf tvungen att gå förbi där när jag var på promenad med hunden. Det var inte så mycket röj utanför, men innanför kan jag bara föreställa mej. Däremot träffade jag en riktig gammal Nationalteatern lyssnare. Han hade långt stripigt hår, men helt klart orginell. Han började prata med mej och kunde inte förstå att nån så ung kunde veta och framförallt inte lyssna på Nationalteater. Han var skön, man blir glad av att träffa sånna snälla månniskor, troligen så var han alkis, men sjukt trevlig. Jag sa åt honom att lyssna för mej också..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ett jävla röjj där inne,va en riktigt bra spelning. Vi får lyssna lite på de jag spelade in,man hör lite lite lite iaf..

Oscar

Collie and Zach sa...

Lotta, hey! Just wanted to say hi and I hope all is going well!

Christin sa...

Nationalteatern har haft sin guldålder. Nu är ju hälften döda och resterande håller på att dö på scen. Lyssna på skivan och lev i tron att de är stil going strong, då blir du gladast!